Consultanţă gratuită

suplimente alimentare, pilulePoate ca aţi văzut că am avut o serie de articole despre un supliment alimentar numit 12 plante. Cu primul articol (de fapt cu toate cele 6) am participat la o campanie de pe BlogalInitiative şi după cum am zis şi în acel prim articol nu aveam şanse să câştig acea campanie dar am ales să particip tocmai pentru ca să pot scrie acest articol, din interior cum s-ar zice :).

Nu vrea să se înţeleagă că acel supliment nu este bun sau nu este eficient pentru că nu am de unde să ştiu acest lucru deoarece nu l-am testat – poate că o să-l testez dacă voi primi, pentru participarea la această campanie, pachetul 12 plante. Nu doresc să discut acum despre calităţile acestui supliment alimentar, dar vreau să scriu câteva observaţii despre site-ul de prezentare şi despre modul cum au ales să promoveze produsul.

Sper ca acest demers al meu să fie primit cu interes şi bunăvoinţă, ca o consultanţă gratuită, ca un feedback de la un utilizator de internet şi să nu fie considerat un articol denigrator pentru că nu aceasta este intenţia mea. Nu sînt specialist în webdesign şi nici nu am cine ştie ce cunostinţe de marketing online astfel că toate observaţiile mele vin doar dintr-o experienţă de utilizator de internet şi din preferinţa mea pentru utilizarea suplimentelor alimentare naturale în locul clasicelor medicamente.

Site-ul de prezentare este incomplet pentru că sînt prea puţine informaţii despre produs şi mai ales lipsesc în totalitate informaţiile despre firma producătoare.  Este adevărat că pe pagina unde este formularul de contact exista numele şi adresa firmei care comercializează acest produs dar niciunde n-am găsit informaţii despre cine produce acest supliment alimentar. Ca viitor posibil cumpărător chiar vreau să ştiu cine şi unde fabrică produsul. Despre firma care comercializează acest supliment alimentar puteţi obţine toate datele de aici.

Primele informaţii pe pagină (pe partea stângă sus) sînt despre cifra 12 şi simbolistica ei iar din ultimile informaţii (pe partea dreaptă jos) aflăm că urmează „12 Copaci” de parcă Stejarul sau Ginco Biloba (din compoziţia produsului 12 Plante) ar fi ierburi. Informaţiile despre fiecare din cele 12 plante din compozitia produsului sînt mult prea generale iar informaţiile despre beneficiile suplimentului alimentar numit 12 Plante sînt valabile pentru orice ceai făcut din mai mult de două plante medicinale.

Produsul 12 Plante acţionează pentru refacerea stării de bine a organismului, având efecte benefice asupra imunităţii, sistemului circulator, sistemului digestiv, cu un aport semnificativ de vitamine, proteine şi enzime.

Lipsesc informaţiile concrete despre brandul „PLANTINA” … sînt doar câteva consideraţii mult prea generale din care un vizitator al acelei pagini nu prea poate înţelege mare lucru.  Cu ajutorul prietenului Google am aflat că acest prim produs, 12 Plante, face parte dintr-o serie mai lungă şi aşa se explica, măcar parţial,  anunţul (cel cu urmează „12 Copaci„) postat jos, în partea din dreapta a acelei paginii. Am aflat, din pacate nu de pe aceasta pagina, ca seria de produse va continua cu 12 Copaci, 12 Radacini, 12 Muguri, 12 Fructe, 12 Mladite, 12 Minerale, 12 Seminte, 12 Radacini, 12 Flori, 12 Verdeturi si 12 Legume.

Din toate aceste motive şi încă multe altele am spus încă din primul articol că nu pot să-i explic unui nehotărât că 12 Plante e un produs special și folositor sănătății iar campania celor care au dorit promovarea acestui produs cred că putea fi gândită mult mai rentabil, economic vorbind. Au participat, conform studiului de caz de pe BlogalInitiative, 79 de bloguri din care 3 câștigători, care vor primi câte o tableta (in valoare de aprox. 500 lei/buc.) şi toţi participanţii vor primi câte o cutie cu produsul promovat, care pe site costa 100 lei.

Oare după acest articol destul de critic îmi vor mai trimite cutia cu 12 Plante ? 🙂  Eu totuşi sper că aceasta scurtă porţie de consultanţă gratuita să-i ajute să-şi imbunătăţească pagina de prezentare a produsului.

 

UPDATE – În 15 februarie am primit cutia cu suplimentul alimentar numit 12 Plante – în privinţa acestui aspect firma care distribuie acest produs s-a ţinut de promisiunea făcută atunci când a demarat campania de promovare prin intermediul BlogalInitiative.

Mă aşteptam ca măcar prospectul găsit în cutie să vină cu mai multe informaţii. Singura parte cu adevărat nouă şi interesantă este că atât în prospect cât şi pe ambalaj apar ingredientele cu cantităţi şi specificaţii destul de clare: extract 10:1 din rădăcină de urzică 100mg, seminţe de migdal 83mg etc. dar în privinţa producătorului e aceeaşi ceaţă. Scrie doar „Produs pentru SC … SRL.

Latest Comments

  1. Ana- 8 februarie 2013
  2. javra 8 februarie 2013
  3. Mihaela 8 februarie 2013
    • D-Petre 8 februarie 2013
  4. Pato Basil 8 februarie 2013
  5. cotos 9 februarie 2013
  6. Gabriel Ursan 12 februarie 2013

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.