Autonom şi bloggerii, în social media

 Bloggerul Autonom, poate fi titlul unei campanii de promovare a brandului Autonom şi o continuare firească a celor două  acţiuni reuşite – #prinSibiulmeu şi Cluj Brands Tour – în care o firmă de Rent-a-Car a fost implicată alături de bloggeri. În funcţie de posibilităţi şi de cât e dispusă firma să investească în această metodă de promovare,  se poate organiza o caravană de cateva maşini ( să zicem cinci dar pot fi mai multe sau mai puţine ) pentru o excursie de o zi, în diferite puncte de interes turistic. Caravana poate şi chiar este indicat să fie organizată pe diferite centre, zone, (pot fi cuplate câte 2 -3 judeţe la o etapă) cu o periodicitate trimestrială iar punctele de interes turistic să fie alese la propunerile bloggerilor dar nu la o distanţă mai mare de 200 – 250km. de punctul de plecare. În momentul anunţării caravanei, bloggeri care doresc să participe vor scrie un articol despre  Autonom şi punctele de interes turistic pe care le propun pentru acea etapă (cu această ocazie, vrând, nevrând promovăm şi obiectivele turistice din diferite zone ale ţării nu doar Mamaia, mânăstirile din Moldova sau Sinaia) iar Autonom va alege din acele articole şi va anunţa câstigătorii care vor beneficia de excursia cu caravana Bloggerul Autonom.

Cum pot susţine bloggeri o firmă de inchiriat masini? Foarte simplu, aşa cum se pricep ei mai bine, adică prin scris, prin promovare pe blogurile personale sau chiar în timpul excursiei prin „ciripituri” pe Twitter. După cum am menţionat în paragraful anterior, bloggerii care doresc să participe la caravană vor scrie câte un articol iar după fiecare etapă a caravanei, cei 20 de bloggeri câştigători trebuie să scrie despre acea experienţă, despre locurile vizitate şi mai ales despre cum au simţit relaţia cu Autonom. Pentru că bloggeri, nefiind jurnalisti, sunt subiectivi, Autonom trebuie să se aştepte şi la critici nu doar la laude dar din acel feedback sincer poate să-şi extragă câteva idei bune, despre cum să-şi îmbunătăţească sau să-şi diversifice activitatea.

Codiţiile de participare la o astfel de caravană pot fi foarte simple:  să ai blog, să ai inspiraţie şi oarece talent la scris,  să fi major şi eventual să ai permis de conducere şi mai ales să ai disponibilitate pentru a participa la un astfel de experiment , exact cum eu particip acum la etapa nr. 24 a concursului SuperBlog 2011.

Latest Comments

  1. Spiry 21 noiembrie 2011
  2. Daniela 22 noiembrie 2011

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.