Cel Mai Promițător Brand Românesc

Cel Mai Promitator Brand Romanesc

Într-o campanie derulată prin intermediul BlogalInitiative, agenţia de branding Seed Consultants anunţă că a dat startul ediţiei a 4-a a concursului Cel Mai Promițător Brand Românesc.

  • Pas 1 | interval 7 martie – 7 aprilie 2013  Companiile si brandurile romanesti aplica la program prin trimiterea pe e-mail sau fax a formularului completat.
  • Pas 2 | interval 7 aprilie – 21 aprilie 2013 Au loc interviuri cu companiile participante.
  • Pas 3 | interval 21 aprilie – 24 aprilie 2013 Un juriu avizat format din specialisti in economie, market research, brand image analizeaza aplicatiile si desemneaza castigatorul programului.
  • Pas 4 | interval 24 aprilie – 30 aprilie 2013  Se anunta castigatorul.
  • Pas 5 | interval 1 martie – 31 iulie 2013 Seed dezvolta impreuna cu castigatorul proiectul de branding GRATUIT.

Primele 3 ediţii ale acestui program/concurs au fost câştigate de către PlantavorelCiserom și Librăriile Alexandria, companii care au beneficiat de un branding sau rebranding (după caz) din partea Seed Consultants, agenția de branding care organizează acest concurs ajuns la ediţia cu numărul 4.

Companiile din Reşiţa, cu capital majoritar românesc, doritoare de un branding sau rebrading, se pot înscrie în program până în 7 Aprilie completând acest formular. Pe acea pagină se pot vedea toate criteriile de eligibilitate pentru firmele care vor dori să se inscrie în concursul Cel Mai Promițător Brand Românesc iar pe această pagină vor putea citi Regulamentul oficial al Programului Cel Mai Promițător Brand Românesc.

Particip cu acest blogpost la această campanie pentru că premiul este un branding asigurat de Seed Consultants pentru bloggerul câștigător, branding care constă în realizarea unui logo, a unui slogan, a unui template pentru blog şi a design-ului pentru cartea de vizită. Acum am un logo şi nişte cărţi de vizită dar nu am un slogan iar de ceva timp mă tot gândesc să schimb tema blogului iar dacă schimb tema poate că e timpul să schimb şi logo-ul şi poate că n-ar strica şi un slogan adecvat :).

Am citit pe site-ul agenţiei Seed Consultants câte ceva despre branding, am citit în brieful de prezentare a acestei campanii de pe BlogalInitiative despre cum ajută brandingul o companie şi despre motivele pentru care o firmă sau un produs/serviciu au nevoie de branding dar nu m-am lămurit asupra beneficiilor pe care le-ar avea un blog personal dintr-un proces de rebranding.

Am citit aproape toate articolele cu care bloggerii participă la această campanie, am aflat din unele multe lucruri interesante despre ce înseamnă un brand şi cum se construieşte el dar majoritatea se referă la companii, produse sau servicii şi mai puţin la un brand de blog personal.

Provocarea mea pentru voi, cei care mai treceţi pe aici, este să-mi spuneţi în comentarii, cum şi cât de mult credeţi că m-ar ajuta pe mine ca blogger (persoană care deţine un blog) un rebranding făcut de echipa de profesionişti de la Seed Consultants. Ce avantaje sau dezavantaje blogosferice credeţi că aş avea ? Aş fi mai vizibil în blogosferă ? Mi-ar creşte notorietatea? Sau poate că există şi riscul de a „beneficia” de invidia colegilor cu vechime prin blogosferă … sau ce alte avantaje/dezavantaje vedeţi voi  într-un rebranding făcut blogului?

Latest Comments

  1. psi 31 martie 2013
    • D-Petre 31 martie 2013
  2. Centurion 31 martie 2013
  3. Ana- 1 aprilie 2013
  4. Mihai 1 aprilie 2013
  5. Ioana 1 aprilie 2013
  6. Ionut 2 aprilie 2013
  7. mihaela 3 aprilie 2013
  8. DANAP.RO 5 aprilie 2013
    • D-Petre 5 aprilie 2013

Lasă un răspuns la Centurion Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.