Comunicatul de presa – promovarea ideala

comunicatul de presa

 .       …………………………………………………………………………………………………….sursa foto

Afacerile online cresc de la o zi la alta. Mediul online este mai mult decât propice pentru afaceri, oferind avantaje atât clienţilor, cât şi comercianţilor. Tocmai din acest motiv, proprietarii de magazine virtuale sînt extrem de preocupaţi de promovarea platformelor – astfel, considerăm că cea mai eficientă cale de promovare SEO online este comunicatul de presă.

Ce avantaje oferă comunicatul de presă?

Un comunicat de presă poate fi scris de oricine şi distribuit prin diferite canale gratuite. Oricine a făcut suficientă şcoală şi are timp să se ocupe de publishing poate beneficia de avantajele unui comunicat de presă.
De altfel, un comunicat de presă reprezintă, astăzi, forma ideală de promovare în motoarele de căutare, cu preponderenţă în Google – pentru că giganţii internetului, prin noile schimbari ale algoritmilor de căutare, descurajează total principiul de “cantitate” şi încurajează “calitatea”. Astfel, linkurile venite, spre exemplu, din partea directoarelor web lipsite de conţinut şi informatie relevantă, sînt cu totul ignorate în favoarea platformelor de comunicate de presă care oferă informaţie solidă.

În plus, un comunicat de presă nu este perceput ca un articol comercial pentru că, în ciuda faptului că este scris pentru a promova ceva, acesta se axează mai mult pe lucruri şi fapte concrete. Adică, vine cu informaţii despre produsele, serviciile sau evenimentele promovate şi oferă suportul de care consumatorul de zi cu zi ar putea avea nevoie. Un comunicat de presă anticipează nevoile consumatorului şi oferă gratuit informaţia, ca ulterior, să atragă subtil clienţi noi.

Cum se redactează un comunicat?

Redactarea unui comunicat de presă nu este prea complicată, însă trebuie amintite câteva reguli:

  • Titlul trebuie să facă referire directă la conţinut şi, eventual, să aibă câteva cuvinte cheie incluse.
  • Paragraful de introducere trebuie să ofere o imagine de ansamblu asupra conţinutului.
  • Conţinutul nu trebuie să laude exagerat produsul, serviciul sau evenimentul şi trebuie să se concentreze mai mult pe partea de funcţionalitate, design, utilitate etc. – după caz, desigur.
  • Finalul este de asemenea important pentru ca în zona respectivă se află cuvintele cu care vizitatorul iese de pe site. Acesta nu va reţine tot conţinutul articolului însă îi va rămâne imprimat “pe retină” ultimul paragraf – de aceea, este bine să exploataţi această zonă cu mare atenţie.

Totuşi, dacă promovaţi o companie sau un site al cărei imagine este importantă, trebuie să ştiţi că puteţi apela la un copywriter – acesta este specializat pe redactarea de articole, (comunicate de presă, prezentări text şi altele).

GuestPost by Eric Eduard Polec

Latest Comments

  1. Dana 15 octombrie 2012
    • D-Petre 15 octombrie 2012
    • Eric 15 octombrie 2012
  2. metric 16 octombrie 2012
    • D-Petre 16 octombrie 2012
  3. cotos 16 octombrie 2012
  4. Ionut 2 decembrie 2012
  5. Pingback: Despre Guest Posturi - D - Petre 8 februarie 2013

Lasă un răspuns la Eric Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.