Cumpărături online

cos pentru cumparaturi onlineMulţi facem cumpărături online, şi cu toţii am avut experienţe plăcute sau neplăcute cu această modalitate modernă de comerţ.

Am cumpărat multe lucruri prin acest sistem, am avut şi nemultumiri dar făcând o sumă a experienţelor cu cumpărăturile online pot spune că rezultatul e pozitiv. Am achiziţionat diverse produse doar din online-ul românesc – cauciucuri pentru maşina, baterii si încarcătoare sau alte accesorii pentru telefoane mobile, aparatură electronică (componente de calculator), aparate foto şi accesorii pentru ele şi chiar electrocasnice -o maşină de spălat.

Una din experienţele negative a fost acum vreo 8 ani când înainte de Crăciun am făcut comandă pentru un amplituner care se livra la pachet cu un set de boxe 5+1. Pe vreme aceea când făceam o comandă salvam pagina cu stocul magazinului de pe care făceam comanda, salvam comanda precum şi toate datele de contact. Întradevăr pe respectivul site scria că dacă nu mai e pe stoc se va livra în două săptămâni. Am  aşteptat linistit pentru că era timp suficent ca să-mi ajungă comanda înainte de Crăciun … dar prima înştinţare despre comanda mea am primit-o înainte de Paşte adică după 4 luni. În mailul pe care l-am primit era schimbat şi preţul (bineînţeles crescut cu 25%) şi chestia asta ma cam supărat aşa că le-am răspuns trimiţându-le un mail cu tot istoricul acelei comenzi, cu pagina în care spuneau la data când am făcut comanda că e pe stoc, cu pagina în care scria mare că dacă nu e pe stoc vine în două săptămâni şi mi-am exprimat destul de arţăgos nemulţumirea pentru calitatea serviciilor. Am fost sunat la telefon şi după ce le-am spus ca o sa mă adresez protecţiei consumatorului şi că o să-i dau în judecată am cazut la pace … adică ei şi-au cerut scuze şi mi-au facut o reducere de 5% din preţul iniţial, nu cel majorat iar eu m-am declarat multumit.  Dar am avut parte şi de experienţe plăcute … am comandat ceva (un cadou) şi m-au sunat să-mi spuna că nu e pe stoc şi că în următoarele 3 luni nici nu o să-l primească aşa că am menţionat că renunţ la comandă dar după mai bine de 6 luni am fost sunat din nou ca să mă înştinţeze că au obiectul comandat şi să mă întrebe dacă mai doresc acel produs.  

Acum pot să spun ca piaţa online din România s-a maturizat şi că nu prea mai apar probleme dacă ai puţină atenţie când alegi de unde să-ţi faci cumpărăturile.

Voi ce experienţe plăcute sau mai puţin plăcute aţi avut cu comertul românesc online ?

Latest Comments

  1. RemusR 2 decembrie 2011
  2. floare de mai 9 decembrie 2011

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.