Să nu se înţeleagă greşit, n-am nimic cu magazinul LIDL, ba chiar îl vizitez săptămânal pentru că e în apropiere şi pentru că în general au marfă bună, dar reclamele care se difuzează pe posturile de radio sînt de-a dreptul enervante. Şi aici mă refer la seria de reclame cu poştasul şi cu tanti aceea cu voce stridentă şi enervantă.
Văd că pe televiziuni au unele reclame destul de reuşite şi observ că se implica în tot felul de proiecte de promovare – Social Grill, Mix Music Evo fapt care a făcut să ajungă la aproape un milion de fani pe facebook – bravo lor – dar între ce se difuzează pe TV şi ce se difuzează pe radio e diferenţă cam mare.
Ştiu că nu sînt obligat să le ascult dar vrând, nevrând tot le aud şi tot auzindu-le s-a insinuat printre neuronii mei toropiţi de căldură o întrebare „extrem de existenţială” 🙂 :
– Oare când mai împarte respectivul poştas corespondenţa şi pensiile ? Pentru că e toată ziua la LIDL ca să vadă preţurile la banane, portocale sau la castraveţi :).
Îmi poate lămuri cineva această mare dilemă ?
Fotografia a fost preluată de pe jurnaldeblog.ro unde am citit un pamflet simpatic despre Lidl şi Poşta Română, pamflet în care se ridică o altă mare problemă … dacă poştasul va fi concediat odată cu restructurarea / privatizarea Poştei Române oare ce se întâmplă cu „celebrele” reclame cu postaşul şi vecina ?
Postasul era modelul romanului descurcaret – cu doua job-uri 🙂 se folosea de rolul de postas pentru a mai castiga un comision suplimentar de la Lidl – bade, uite pensia. O poti cheltui cu incredere la Lidl inainte sa vina factura de la apa calda
Postasul este inlocuit de curier iar Lidl de alt brand :))
Hai, că sunt simpatice (oare?)… puerile ce-i drept, dar probabil fiindcă cei de la Lidl au un buget destinat promovării la radio separat de acela pentru televiziune.
Lidl se va descurca şi fără poştaş, iar poştaşului (care nu va mai fi poştaş) nu-i duc grija, găseşte el ceva, problema este cum află omu’ (vecina, pensionara etc) unde şi pe ce să cheltuie banii înainte să vină factura (la apă, Enel, Eon şi care mai sunt, vorba lui Tudor) 🙂
Dar ce dilemă! Ce ne facem cu sau fără Lidl, ce ne facem cu sau fără postaş? Rămânem cu sau fără vecină, clar. 😀
Petre, le strici oamenilor atmosfera de concurs? 🙂
Nuuu … 🙂
Scuze de offtopic, dar am o rugăminte. Nu poți să pui și tu un plugin pentru notificări la comentarii?
Am vreo 20 de pluginuri si nu stiu cum sa mai scap de cate unul asa ca de adaugat nu cred ca o sa mai adaug nimic. Poate reusesc sa schimb tema cu una mai moderna si atunci poate voi rezolva si aceasta problema.
Bune reclame! Informative, preturi exacte, cu virgula si tot tacamul 🙂
Aia cu morcovii mi-a placut cel mai mult.
Spor!
Acum depinde si de cat de mult asculti radio. Intr-adevar, la un moment dat pot deveni enervante, dar iata ca au ramas in cap oamenilor si acum se discuta despre ele se glumeste pe baza lor si numele acestui magazin se tot promoveaza.
Acum imi dau seama de ce in ultimii ani Posta Romana nu o mai duce dasa de bine.., postasul asta sta mai mult pe la radio si TV…
Imi place si mie magazinul LIDL, e aproape de casa si produse de calitate la preturi bune. Pe partea de publicitate in media si online sunt varza, sunt prea increzuti mai ales cu campania 1.000.000 – ca sa nu zic ca au folosit aplicatii de facebook pentru a creste numarul de like-uri atunci cand au fost 998.000 si a stat pe loc.
Parerea mea e ca indiferent de ce personaj aparea in spot, tot obositoare era reclama 🙂 De fapt, ai vazut vreo reclama buna a celor de la Lidl? Eu nu..
Corespondenta e online si pensiile sunt pe card, asa ca are tot timp sa mearga la Lidl