La „doctor” cu desktopul sau cum durează trei zile schimbarea unei surse.
Săptămâna aceasta am avut oarece probleme cu calculatorul aşa că am apelat, din nou, la firma cu care colaborez de mai bine de 10 ani. Am cumpărat multe electronice de la ei, am fost mulţumit întotdeauna de serviciile prestate, de garanţia acordată produselor şi de seriozitatea de care au dat dovadă … până acum.
Problema „utilajului” nu era una gravă şi tocmai de aceea nu m-am aşteptat să stau aproape 4 zile fără „utilaj” şi să mă chinui să intru pe net de pe smartphon ca să-mi pot verifica un mail. Pe scurt, ventilatorul sursei a început să scoată zgomot mai mare ca deobicei şi sursa a început să se încălzească .
Treaba era destul de simplă … am desfăcut carcasa, am constatat că nu e vorba de praf aşa că am zis că a venit vremea să schimb sursa. Am dus calculatorul la service-ul firmei respective Luni pe la pranz în speranţa că până seara o să-l am reparat, cu sursa schimbată … dar nu a fost aşa pentru că de această dată schimbarea unei surse a durat 3 zile … aşa că abia aseară am luat calculatorul înapoi. (aşa-mi trebuie dacă mi-a fost lene să o schimb eu)
Cred că firma respectivă a considerat că a venit timpul să renunţe la un client fidel. Nu-i nimic, viata merge mai departe şi sînt sigur ca voi găsi şi alte firme cărora să le dau bani :). Pentru că o lungă perioadă am fost mulţumit de serviciile acelei firme aşa că nu o să-i dau numele şi nu o să-i fac anti reclamă … deocamdată.
În această perioadă am încercat să refolosesc un notebook pe care nu l-am mai deschis de mai bine de un an şi care a fost bunicel (nu cel mai bun) prin anul 2005 atunci când l-am cumpărat … dar n-am mai prea reuşit să-l folosesc cu toate că el înca funcţionează relativ bine. În momentul când l-am pornit şi l-am conenctat la internet a început distracţia pentru că a început să-şi updateze windows-ul şi multe alte chestii iar în perioada când îşi făcea update dura cam 10 minute ca să pot accesa gmail-ul şi încă vreo 5 minute ca să pot citi un mail aşa că am renunţat şi două zile l-am lăsat în pace să-şi termine toate actualizările. Când au fost gata actualizările de pe notebook am adus desktopul de la service 🙂 aşa că bătranul meu notebook Fujitsu-Siemens a fost pus din nou la naftalină.
Cam aşa a decurs “distracţia” în această săptămână şi aceasta este explicaţia pentru faptul că am lipsit din blogosferă … cu toate că nu prea cred că mi-au simţit prea multe persoane absenţa. Voi ce experienţe plăcute sau mai puţin plăcute aţi avut cu „doctorii” de calculatoare ?
dar de ce nu ti-ai schimbat singur sursa?
🙂 n-ai citit cu suficienta atentie … de lene iar asta m-a costat.
a ajuns sa fie asa de scumpa lenea :))
Lenea a fost intotdeauna scumpa 🙂
Na! Ca se adevereste: „lenesul mai mult alearga” 🙂
Laptop iesit din garantie caruia ii trebuia schimbata mufa de alimentare. Dupa doua saptamani in service si o mufa montata gresit (alta dimensiune) am ajuns la concluzia ca mi-am gresit cariera. Mie mi-a luat 20 de minute sa o schimb…
eu cand am avut probleme cu desktopul am trecut pe laptop…acum incerc sa vand desktopul second hand
Am crezut ca am o problema cu sursa laptopului, asa cum zici si tu. A scos niste zgomote ciudate si s-a oprit. Apoi n-a mai vrut sa porneasca. L-am dus la un amic care mi-a facut curatenie il el, mi-a reistalat sistemul (eram si virusat) si acum e ca nou. Deci nu prea am motive de nemultumire. Altfel, am tot incercat diversi doctori de-a lungul timpului, mai priceputi, mai afoni, nu m-am stabilizat la niciunul pentru ca „baietii” astia dispar sau nu se mai ocupa cu asa ceva cand ti-e lumea mai draga. La firma n-am apelat inca.
Hehe Petre, la noi o sa mai curga multa apa pe Dunare pana o sa invete si prestatorii de servicii ca in ziua de azi reclama negativa iti poate afecta grav afacerea, mai ales daca numarul celor nemultumiti e semnificativ. Unii or sa se trezeasca la timp, in timp ce pentru altii o sa fie prea tarziu.
In ceea ce priveste lenea, e ca in bancul ala:
„- Ce faci?
– Stau degeaba…
– Si cum este?
– E greu, pentru ca-i concurenta mare.” 🙂
De problemele minore se ocupa baiatul meu, eventual impreuna cu un prieten (care lucreaza in acest domeniu). Dar cand am avut probleme mai grave, l-am dus la firma de unde a fost cumparat si am plecat multumita.
3 zile pentru o sursa?! De fapt, nu stiu de ce ma mir..eu am stat dupa baieti, sa-mi aduca un cooler pentru procesor, mai bine de 1 saptamana..