Plăceri vinovate

 Colaborarea dintre Asus şi Lamborghini, începută în anul 2006,  a revenit în forţă cu un nou model de laptop. Cu un design care-ţi taie respiraţia şi cu dotări de top, care cuprind pe lângă un procesor  Intel Core i7 quad-core 2630QM tactat la 2GHz, patru sloturi de memorie însumând 16 GB RAM, grafică asigurată de NVIDIA GeForce GTX 460M cu 3GB GDDR5 plus un spaţiu de stocare de 1TB, recent lansatul  Asus VX7 chiar te poate face să visezi la plăceri vinovate asta cu condiţia să faci parte din clasa de cumpărători premium, avizaţi, pentru că şi acest nou model de laptop de la Asus este tot un model premium, exclusivist şi cu un preţ pe măsura designului şi dotărilor de care dispune. Cu o carcasă din aluminiu, cu un totchpad ceramic, tastatură iluminată, Wireless N, Bluetooth, port USB 3.0, un wrist-pad din piele, baterie cu 8 celule nu ştiu ce altceva ţi-ai mai putea dori ca să te simţi ca într-o maşină super sport pe o autostradă fără limită de viteza … până şi butonul de pornire al „bolidului” fără roţi imită butonul de start al celebrelor maşini Lamborghini, ca să nu mai zic nimic despre fantele pentru disiparea căldurii care iţi dau impresia că privesti stopurile inconfundabile ale modelului de la care a imprumutat designul şi anume modelul Reventon. Pe varianta cu carcasă de culoare portocalie se distinge mai bine sigla Lamborghini dar se poate opta şi pentru o variantă mai discretă, de culoare neagră metalizată .

Pentru mine utilizarea unui Asus Automobili-Lamborghini VX7 n-ar putea echivala decât cu un zbor la viteze supersonice pe un avion de vânătoare, cu reacţie, de tip F16 sau mai noul F35. Doar nişte tonouri sau lupinguri la viteze foarte mari sau o cadere în vrie controlată mi-ar face adrenalina să circule cu viteză prin vene,  fapt ce ar putea echivala cu utilizarea acestui model de super laptop de la Asus.  La ce altă placere vinovată să mă mai gândesc când acest Asus Automobili-Lamborghini VX7 m-a lăsat fără aer …

Cu acest articol particip la etapa nr.3  a concursului SuperBlog 2011.

 

Lasă un răspuns la D-Petre Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.