Cred că am aflat despre Stake Tag citind un articol pe un blog anti plictiseală iar apoi, pentru că cele scrise de Liviu R mi s-au părut chiar interesante, am intrat şi pe site ca să aprofundez problema. Aşa am descoperit că Stake Tag doreşte să fie un loc unde să fie facilitat contactul şi parteneriatul între blogger şi advertiser, cu detalii clare de colaborare, cu modalităţi şi termene de plată, clarificate de la început, cu criterii şi clauze specificate din start şi scrise negru pe alb ca să nu fie loc de interpretări.
Tot hoinărind pe acel site, o propoziţie de pe pagina Jackpot mi-a atras atenţia în mod deosebit : „Stake Tag este construit de bloggeri si stim exact nevoile, doleanţele şi ambiţiile celor ce vor sa devină profesionişti!”
Sună frumos rândurile de mai sus dar ca să vedem şi ce acoperire au, este necesar să parcurgem cu atenţie paginile „Codex”, „Preturi”, „Ghid”, „Despre” dar de fapt cam trebuie citite toate iar în pagina „FAQ” vom găsi şi lămuririle pentru deschiderea unui cont sau modalităţile de listarea a ofertelor.
Stake Tag este un site menit sa eficientizeze advertisingul online direct!
Fie ca esti blogger, webmaster, freelancer sau advertiser poti folosi functionalitatea site-ului pentru a gasi modalitati de parteneriat avantajoase, stiind si stabilind inca de la inceput termeni clari de colaborare!
După ce m-am lămurit cât de cât, mi-am făcut cont iar apoi m-am apucat de citit cele câteva articole din blog. Acolo am citit despre o ofertă tare interesantă:
Iti putem oferi o analiza exacta care sa cuprinda valoarea SEO a blogului, valoarea traficului, prezenta pe retele de socializare, interactivitate si rata de fidelitate! Vei putea afla astfel care este pretul corect pentru un advertorial pe blogul tau, pretul corect al unui articol SEO, al unui link afisat precum si pretul unui banner afisat pe blogul/site-ul tau!
Pentru că am considerat că poate fi tare utilă o astfel de analiză, n-am mai stat pe gânduri şi am trimis repede un mail pentru a solicita respectiva analiză. Nu mică mi-a fost mirarea când după nici jumătate de oră am şi primit răspuns şi nu doar un simplu răspuns ci am primit chiar o analiză asupra potenţialului de advertising pentru d-petre.ro. Acum nu-mi rămâne decât să analizez cu atenţie respectivele informaţii şi să văd cum va decurge colaborarea cu advertiserii prin intermediul Stake Tag.
Numele Stake Tag provine de la un joc de cuvinte intre ”stake=miza, interes, risc” si ”tag=eticheta”, de aici si sloganul ”What’s your Stake?” sau pe romaneste ”Care e miza ta?”!
Stake Tag pune la dispoziţia tuturor bloggerilor care nu au timp, nu se pricep sau n-au chef să se ocupe de birocraţie, o ofertă gratuită de reprezentare:
Practic, echipa Stake Tag va cauta, negocia si alege oferta cea mai avantajoasa pentru fiecare blogger in parte! Vom fi reprezentantii tai, astfel incat tu sa nu ai decat o singura grija, adica sa publici pe blogul tau!
Nu ştiu dacă unele agenţii se vor bucura de apariţia unui astfel de serviciu (aproape prea transparent) de intermediere a contactului direct între bloggeri şi advertiserii dar pentru cineva care are un blog, mai şi scrie pe el din când în când (de preferat aproape zilnic) şi nu prea ştie „cu ce se mănâncă publicitatea online” cred că Stake Tag poate reprezenta o alternativă pentru monetizarea blogului.
Multumim pentru randurile scrise, ne bucuram sa stim ca au fost primite cu interes serviciile oferite de Stake TAG!
-Nu stim cum este privit Stake TAG de toate agentiile de publicitate online, insa stim ca multe dintre cele mai mari agentii au salutat lansarea Stake TAG, datorita simplului motiv ca isi vor reduce la minim riscul unor colaborari nereusite cu bloggeri/freelanceri pe care nu i-au cunoscut indeajuns!
-Da, cu siguranta, vom fi priviti cu antipatie(probabil) de multi speculanti de pe piata de publicitate online, speculanti ce au ucis piata in ultimul timp, facand ca prin lipsa de profesionalism dar mai ales prin lipsa dorintei de perfectionare, publicitatea online cea mai eficienta sa ramana, inca, sistemele de afiliere(Adsense in special) care insa necesita un foarte mare efort de investitie pentru a genera profit unei afaceri!
-Un lucru sigur, advertiserii au, pe Stake TAG, la indeamana singura unealta online sau offline existenta ce poate calcula costurile si timpul de atingere al targetului unei campanii Social Media inainte practic de a incepe acea campanie, oferind sansa de a investi progresiv, reducand riscul investitiilor!
-Bloggerii, freelanceri vor fi marii castigatori ai serviciilor oferite de noi, tocmai datorita transparentei pe care o oferim, tocmai datorita faptului ca ii fortam pe advertiseri sa fixeze un pret renuntand la practica neaosa de ”spune-mi cat imi ceri ca sa-ti spun cat iti dau”!
Inca odata multumim pentru randurile scrise, Un An Nou plin de bucurii si impliniri, va dorim!
Un An Nou cu bucurii, sănătate, împliniri şi iubire!
La fel si tie !
Ai idee daca mai e valabila oferta cu analiza gratuita sau mai bine trimit mail sa intreb?
Cred ca mai e valabila
Oferta este valabila pe timp nelimitat, deci puteti solicita expertiza in fiecare luna de zile(mai des nu cred ca si-ar avea rostul)! Trebuie totusi sa ne notificati direct acolo, in pagina, sau prin email daca doriti o analiza a potentialului de advertising a blogului dumneavoastra!
D-petre, foarte util articolul, ati explicat clar si frumos ce este si la ce ajuta stake-tag. Eu sunt la inceput de drum, am aflat despre ce inseamna seo, advertorial, social-media, participand la o competitie intre bloggeri, asa am ajuns sa cer si eu o expertiza si sa inteleg ca un blog imi poate oferi o alternativa la un serviciu unde nu am nici cea mai mica dorinta sa ma intorc 🙂
P.S. Cred ca va stiu de pe blogul lui Arhi – acolo eu comentz ca „Petra” 😉
Bun venit pe aici … pe la Arhi am avut o perioada cand citeam si comentam zilnic … acum il citesc mai rar iar de comentat nu prea mai comentez.
Am observat ca nu ati mai comentat, tin minte ca a raspuns intr-un fel – ca sa zic asa – la un comentariu de-al dvs., apoi… nu ati mai scris… oricum, imi pare bine ca v-am gasit! 🙂
Nu m-am suparat pe niciun raspuns dar de cand a ales sa diferentieze comentatorii (cei care platesc si cei care nu platesc) n-am mai prea comentat si nici nu l-am mai vizitat … acum intru pe la el cel mult odata pe saptamana sa mai citesc cate ceva.
Prefer sa platesc la Zoso continutul de tip premium decat sa platesc la Arhi pentru a avea posibilitatea sa comentez cu link.