Stake TAG – Care e miza ta

Stake Tag

Cred că am aflat despre  Stake Tag citind un articol pe un blog  anti plictiseală iar apoi, pentru că cele scrise de Liviu R mi s-au părut chiar interesante,  am intrat şi pe site ca să aprofundez problema. Aşa am descoperit că Stake Tag doreşte să fie un loc unde să fie facilitat contactul şi parteneriatul între blogger şi advertiser, cu detalii clare de colaborare, cu modalităţi şi termene de plată,  clarificate de la început, cu criterii şi clauze specificate din start şi scrise negru pe alb ca să nu fie loc de interpretări.

Tot hoinărind pe acel site, o propoziţie de pe pagina Jackpot mi-a atras atenţia în mod deosebit : „Stake Tag este construit de bloggeri si stim exact nevoile, doleanţele şi ambiţiile celor ce vor sa devină profesionişti!”

Sună frumos rândurile de mai sus dar ca să vedem şi ce acoperire au, este necesar să parcurgem cu atenţie paginile „Codex”, „Preturi”, „Ghid”, „Despre” dar de fapt cam trebuie citite toate iar în pagina „FAQ” vom găsi şi lămuririle pentru deschiderea unui cont sau modalităţile de listarea a ofertelor.

Stake Tag este un site menit sa eficientizeze advertisingul online direct!
Fie ca esti blogger, webmaster, freelancer sau advertiser poti folosi functionalitatea site-ului pentru a gasi modalitati de parteneriat avantajoase, stiind si stabilind inca de la inceput termeni clari de colaborare!

După ce m-am lămurit cât de cât, mi-am făcut cont iar apoi m-am apucat de citit cele câteva articole din blog. Acolo am citit despre o ofertă tare interesantă:

Iti putem oferi o analiza exacta care sa cuprinda valoarea SEO a blogului, valoarea traficului, prezenta pe retele de socializare, interactivitate si rata de fidelitate!                 Vei putea afla astfel care este pretul corect pentru un advertorial pe blogul tau, pretul corect al unui articol SEO, al unui link afisat precum si pretul unui banner afisat pe blogul/site-ul tau!

Pentru că am considerat că poate fi tare utilă o astfel de analiză, n-am mai stat pe gânduri şi am trimis repede un mail pentru a solicita respectiva analiză. Nu mică mi-a fost mirarea când după nici jumătate de oră am şi primit răspuns şi nu doar un simplu răspuns ci am primit chiar o analiză asupra potenţialului de advertising pentru d-petre.ro. Acum nu-mi rămâne decât să analizez cu atenţie respectivele informaţii şi să văd cum va decurge colaborarea cu advertiserii prin intermediul Stake Tag.

 Numele Stake Tag provine de la un joc de cuvinte intre ”stake=miza, interes, risc” si ”tag=eticheta”, de aici si sloganul ”What’s your Stake?” sau pe romaneste ”Care e miza ta?”!

Stake Tag pune la dispoziţia tuturor bloggerilor care nu au timp, nu se pricep sau n-au chef să se ocupe de birocraţie, o ofertă gratuită de reprezentare:

Practic, echipa Stake Tag va cauta, negocia si alege oferta cea mai avantajoasa pentru fiecare blogger in parte! Vom fi reprezentantii tai, astfel incat tu sa nu ai decat o singura grija, adica sa publici pe blogul tau!

Nu ştiu dacă unele agenţii se vor bucura de apariţia unui astfel de serviciu (aproape prea transparent) de intermediere a contactului direct între bloggeri şi advertiserii dar pentru cineva care are un blog, mai şi scrie pe el din când în când (de preferat aproape zilnic) şi nu prea ştie „cu ce se mănâncă publicitatea online” cred că Stake Tag poate reprezenta o alternativă pentru monetizarea blogului.

Latest Comments

  1. Echipa Stake TAG 30 decembrie 2012
  2. javra 30 decembrie 2012
    • D-Petre 30 decembrie 2012
  3. Gabriel Ursan 30 decembrie 2012
    • D-Petre 30 decembrie 2012
    • Echipa Stake TAG 30 decembrie 2012
  4. diana andrei 10 aprilie 2013
    • D-Petre 10 aprilie 2013
  5. Diana Andrei 17 aprilie 2013
    • D-Petre 17 aprilie 2013