Un instrument eficient de promovare a afacerilor vechi și noi

Email-ul de business, o unealtă bună și în 2020

Marketingul prin poșta electronică reprezintă o strategie de marketing digital care se bazează pe trimiterea de mesaje electronice către un anumite segmente de public țintă care sunt compuse din contacte de bază sau captate prin interesul unor useri generat de o serie de acțiuni de promovare specifice.

El este diferit total de ceea ce se înțelege prin spam. Automatizarea marketingului a făcut ca marketingul prin email să fie un canal eficient în livrarea de mesaje online, deoarece el se adresează persoanelor potrivite și la momentul cel mai potrivit pentru primire.

92% dintre internauți, spun statisticile recente, folosesc email-ul, așa încât el are o valoare deosebită pentru strategiile de marketing actual, inclusiv marketingul de atracție în care brandul creează o legătură solidă cu publicul țintă, conținut creat sau avizat de către o agenție seo bună și rețelele sociale.

Contrar a ceea ce cred unii, marketingul prin email este mai puternic decât oricând și poate să fie și în anul acesta, 2020, o excelentă soluție de extindere a afacerilor digitale, de a permite o relație mai strânsă cu clienții și potențialii clienți vizați.

Practic, marketingul prin email este o comunicare stabilită între companie și un client sau un potențial client care manifestă interes pentru un anumit produs sau serviciu și își înregistrează benevol datele de contact pentru a primi mai multe informații despre acesta prin email.

Instrumentele de automatizare ajută la segmentare, la separarea contactelor din lista de email-uri a companiei.

Așa se pot transmite prin email marketing promoții de produse sau servicii, confirmări de achiziție, sondaje de satisfacție, buletine informative sau comunicări diverse, împărțirea de conținut postat pe site-ul companiei sau pe rețelele sociale, mesaje cu ocazia zilei de naștere a userului ori de sărbători etc.

În rețelele sociale, răspândirea conținutului pe segmente de public îl face mai relevant, atinge o cantitate mai mare de utilizatori vizați, are o abordare previzibilă care devine garantată când este expediat la adresele destinatarilor.

Un format flexibil precum email-ul permite șabloane, elemente grafice sau doar text, investiții reduse și posibilitatea unui profit mare, promovarea implicării clienților în relație cu brandul, promovarea conținutului publicat pe rețelele sociale sau site-ul web, educarea contactelor, consolidarea legăturilor cu acestea, concentrarea pe vânzări, efectuarea vânzărilor directe cu prezentarea ofertelor online.

Cu ajutorul email-ului se pot promova pagini de vânzare, care pot fi mai bine optimizate ulterior pentru motoarele de căutare, deoarece ele vor fi accesate de către un public țintă cu adevărat interesat.

Lumea marketingului digital avansează extrem de rapid, este o industria dinamică în continuă schimbare, unde tehnologia devine tot mai importantă, așa încât apar noi și noi inovații și instrumente care ușurează munca în online.

Alege să colaborezi cu o agenție seo bună pentru a fi în topul căutărilor web în 2020

A inova înseamnă categoric a trece în fața concurenților direcți, dar pentru asta e nevoie de strategii atent planificate de business. Doar mărcile care știu să se adapteze la aceste noi scenarii vor putea supraviețui pe piață în lunile și anii ce vin.

Marketingul contextual oferă posibilitatea personalizării ofertelor în funcție de consumatori, recunoașterea faptului că utilizatorul când interacționează în diferite canale de difuzare, rețele de socializare, magazine online, puncte de vânzare offline și distribuitori, au influență tot mai mare în perioada actuală.

Astfel, dacă experiențele online vor fi unele pozitive, ei vor reveni pentru noi achiziții, va crește valoarea coșului mediu și nivelul de recomandare de la clienții actuali către clienții potențiali.

Marketingul contextual permite afișarea de conținut în timpul dorit de utilizator, la momentul potrivit.

Este vorba de cunoașterea publicului și gestionarea corectă a datelor pentru a obține o personalizare mai mare a conținutului. În acest fel se va putea face nu doar segmentarea clienților, dar și a perspectivelor de abordare tot mai personalizată.

Conform statisticilor, circa 83% dintre agențiile de publicitate folosesc în mod regulat publicitatea autohtonă în acțiunile lor.

Este nevoie să se asigure transparența în acest format publicitar, utilizatorii respingând cel mai mult publicitatea deghizată în conținut de calitate. Ca să poată accepta conținutul în mod natural acum ei trebuie ca să fie convinși că acesta le va fi util și va răspunde la întrebările lor.

Nu mai sunt viabile acele conținuturi menite doar ca să determină utilizatorii ca să cumpere lucruri sau să achiziționeze servicii de care nu au cu adevărat nevoie.

Mesageria este una dintre modalitățile preferate de a contacta utilizatorii, atât timp cât este un serviciu de calitate.

Instrumentele computerizate care simulează conversațiile umane vor fi la mare căutare și în 2020, inclusiv dacă ne referim la chatbot, acea unealtă informatică prin care se pot automatiza răspunsurile repetitive, așa încât va fi mai mult timp pentru creativitate în cadrul companiei.

Digital Metrics – agenție specializată în seo, vă poate ajuta la creșterea afacerii online în 2020. Contactați specialiștii de aici chiar acum!

Latest Comments

  1. Sorina 14 februarie 2020

Lasă un răspuns la Sorina Anulează răspunsul

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.