Din nou şi încă odată 🙂 şi în această repriză de zapping blogosferic o să recomand tot articole din sfera bloggingului pentru că intotdeauna mai avem câte ceva interesant de descoperit sau de reamintit în acest domeniu aşa că vă invit la lectură.
Florin Roşoga are un articol tare bine documentat, care poate fi util tuturor bloggerilor care se confruntă cu problema furtului de articole
Ținând de creșterea exponențială a numărului de bloguri în limba română, mă aștept ca fenomenul furtului de articole să ia amploare. Dacă ți s-a întâmplat până acum, acest articol vrea să expună modurile în care poți reacționa. Dacă nu ți s-a întâmplat încă, e probabil o chestiune de timp până când se va întâmpla.
Denisa Bargău pune o întrebare interesantă … Nu oricine poate să scrie un blog? şi încearcă să răspunda la ea din persectiva unei experienţe de 6 ani în blogging.
Acestea fiind spuse, m-am liniştit cu propovăduirea blogging-ului. Nu mai încerc să conving pe nimeni să-şi facă blog, am dat prea multe rateuri: Ciprian Iancu, Ştefan Ciocan, Dan Terteci sunt doar trei jurnalişti pe care i-am convins să îşi facă bloguri, dar nu am reuşit să-i conving să se şi ţină de ele. Era o vreme când aveam foarte multe răspunsuri la întrebarea “De ce mi-aş face un blog?”. Acum sunt de părere că dacă îţi pui întrebarea asta, poate că nu eşti omul potrivit pentru blogging.
Tudor nu numai că stă pe net 🙂 dar mai şi dă câte o replică interesantă unor articole de prin blogosferă: Ultimele randuri ale unui blogger
Simt nevoia de a mă repeta încă o dată. Orice persoană care intenționează să pășească pe tărâmul modern al bloggingului este nevoită să îndeplinească mai întâi o primă cerință: să știe pentru ce își face blog. Pentru bani. Pentru dezvoltare personală. Pentru identitate online. Este acceptat inclusiv răspunsul “nu știu” atât timp cât îți conștientizezi poziția.
Andreea Ursu vine cu un articol extrem de util pe ctrl-d.ro despre Cum folosim Google Webmaster Tools pentru SEO?
Niciodată nu știi la ce să te aștepți de la Google și întotdeauna trebuie să-i “ghicești” următoarea mișcare. Cei din echipa de antispam se răzgândesc de la o lună la alta, update-urile algoritmilor devin din ce în ce mai dese. Și-atunci, trebuie să fii mereu cu ochii pe site-ul tău, pe Google și pe ce se întâmplă în rezultatele căutărilor.
LiviuR revine în rubrica mea de recomandări şi ne face cunostinţă cu Tabelul periodic al elementelor 🙂 nu, nu e vorba despre Mendeleev şi chimie … este un tabel cu toţi, sau aproape toţi factorii de optimizare SEO
Factori ce lucreaza impreuna si care influenteaza efectiv afisarile linkurilor site-urilor voastre in SERP pe Google, Bing sau Ask! A nu se confunda cu calculul Page-rankului si a influentei acestuia in afisarile site-urilor voastre(linkurile site-urilor) in SERP!
Cam atât pentru această rundă de zapping blogosferic şi până la o nouă porţie de articole recomandate vă doresc blogăreală plăcută şi spor la citit … iar dacă aceste recomandări blogosferice vi-au fost utile, puteţi să mai spuneţi şi altora despre ele … cu un share, un plus sau un retweet .
Multam’ pentru recomandare
Ma bucur ca v-a placut articolul! Multumesc pentru nominalizare! 🙂
Ai dreptate cand spui ca ,,, chestiile astea ne da de lucru :D… ieri am cam stat sa aranjez 29 de link-uri 😛
Recomandările tale sunt o dovadă a faptului că citeşti şi ce mai scriu alţii, ceea ce nu-i puţin lucru.
Îţi mulţumesc pentru ele!
Cel putin in ultimile doua articole de tip Zapping (23 si 24) sunt o multime de article utile si interesante in special pentru cineva care doreste sa inteleaga un pic mai bine cu ce se mananca bloggingul.
Interesante recomandari, am aruncat o privire peste articoleul despre google webmaster tools, iar acum am sa citesc articolul despre furtul articolelor!
🙂 vezi ca sunt vreo 3 sau 4 articole despre furtul articolelor … ca a fost poveste destul de lunga.
Interesante recomandarile tale. Mi-a atras atentia fragmentul din Ultimele randuri ale unui blogger. Pentru ca, desi sunt de acord ca trebuie sa stii de ce iti faci un blog, nu sunt deloc de acord cu ideea de a porni la drum cu gandul de a face bani (am mai vorbit de blogul-teleshopping si in alta parte). Iar a-ti crea o identitate presupune inainte de toate sa stii care iti sunt competentele. Multi vorbesc de „brandul” blogului lor, cand ei sunt niste simpli „parerologi”, fara expertiza in vreun domeniu si uneori, chiar si fara abilitati de comunicare.
Ma amuza si intristeaza in acelasi timp cei care vorbesc despre ei si blogul lor ca despre un brand. Imi starnesc rasul, dar si mila…
Am descoperit cativa datorita recomandarilor tale. Ma intreb oare cati mai sunt care scriu bine si eu nu ii cunosc inca…
Multi 🙂 si in diverse domenii.
Foarte informative sursele.. Cred ca voi prelua si eu repriza de zapping la mine pe blog dar eu voi incerca sa caut articole despre blogging si optimizare.. chiar sunt niste chestii foarte importante si foarte utile noilor intrati in blogosfera!