După aproape o lună revin cu o nouă repriză de zapping blogosferic, adică o nouă porţie de recomandări blogosferice şi sper ca şi de această dată să vă recomand câteva articole interesante.
Pentru început o să menţionez campania „Susținem adevărații învingători” despre care a scris Chinezu şi a detaliat Cristian Florea, din al cărui articol este pasajul de mai jos.
Comitetul Național Paralimpic (CNP) și Olympus au lansat recent o campanie națională de sprijin al sportivilor cu dizabilități, în drumul lor spre Jocurile Paralimpice de la Rio de Janeiro … Ei sunt adevăraţii învingători. Ei, prin efortul pe care-l depun antrenându-se, ne dau nişte lecţii de viaţă incredibile, iar prin medaliile pe care le obţin ne fac să fim mândri că suntem români. Haideţi să-i promovăm mai bine, pentru că merită!
Corina Săftescu vorbeste în articolul Care mai e locul eticii în comunicarea online? despre libertatea de a spune ce vrei, când vrei, sub ce formă vrei, fără a fi nevoie să îți asumi cele spuse.
Într-un spațiu unde comunicarea nu este reglementată, a te exprima liber este echivalent cu a putea să spui orice, în orice condiții, fără nici un fel de repercusiuni. Iar atât timp cât mediul ne va permite, fără nici un fel de amendamente, să ne lăfăim în anonimitate și să ne asumăm conținut care nu ne aparține, fiți siguri că aceste practici vor supraviețui. Pentru că unde nu e lege, este doar o tocmeală necontenită a ce este acceptat și ce nu.
Pentru cei care doresc să măsoare exact traficul şi rezultatele unei reclame/campanii şi să tragă concluzii despre eficienţa acestora, există anumiţi parametrii care trebuie introdusi în link şi despre aceştia ne spune Dragoş câte ceva.
Probabil ai mai auzit de parametrii UTM până acum, dar cu toate acestea am văzut că sunt foarte rar folosiţi. Nu ştiu dacă ai observat, dar eu la toate bannerele pe care le pun pe alte bloguri, cer în link aceşti parametri, pentru a putea măsura rezultatele şi a trage concluzii despre eficienţa reclamei.
Am lăsat pentru finalul zappingului blogosferic de astăzi, un infografic interesant despre starea domeniilor .RO, infografic realizat de cei de la Agile Media
Agile Media este prima agenţie din România care monitorizeaza continuu toate domeniile .ro, în acest moment peste 350K. Domeniile au cel puţin o menţiune în web-ul românesc (text, link, etc). Din informaţiile noastre în România, la RoTLD, sunt înregistrate, în total, peste 600K de domenii.
UPDATE – În 11 Mai a apărut WordPress 3.6 Beta 3, se misca destul de repede dezvoltatorii de la WoprPress.
Dacă recomandările blogosferice din această repriză de zapping blogosferic v-au fost utile, puteţi să mai spuneţi şi altora despre ele … cu un share pe FB, un plus pe G+ sau un retweet pe Twitter.
Sa stii ca ultimul link a creat ceva valva prin blogosfera romaneasca. Iar multi dintre onlineri ar trebui sa isi regandeasca strategiile 🙂
Interesant infograficul, multe domenii sunt moarte deoarece sunt domenii inregistrate de firme IT/telecomunicatii (desigur domenii premium). Urmeaza sa analizez in parte fiecare link.
misto statistica…interesant facuta, si foarte cuprinzatoare
multe dintre ele sunt inactive, pentru ca detinatorii nu sunt perseverenti, renunta usor…
Mi-a plăcut infograficul, așa, pentru cultură generală pentru că pe mine nu mă ajută foarte mult. Însă cea mai interesantă informație e cea legată de parametrii UTM.
Adevarul e ca sunt tot mai dese update-urile la WordPress si nu prea le vad rostul. Ma rog, ar fi doua variante: au mereu de imbunatatit cate ceva sau versiunile lansate sunt pline de buguri.