Cautând unele informaţii despre parlamentarii români pe internet, am găsit, la Manuel pe blog, acest infografic interesant, despre democraţia electronică românească şi am văzut că APTI, Standout și Facebrand au creat infograficul în care putem vedea implicarea aleşilor români în mediul online. Implicare e un eufemism, pentru că majoritatea işi aduc aminte că au blog, site, cont de twitter sau pagină pe facebook, doar în anii electorali, când au nevoie de voturi şi ar cumpăra chiar şi fani de FB din Bangladesh, ca să dea bine la electorat şi să pară „că-i iubeşte poporul”.
Oare cât de jos pot să se coboare aceşti candidaţi sau cât de tâmpiţele sînt persoanele, din staful lor, care se ocupă de comunicarea online cu electoratul ? Oare îi şi plătesc sau sînt doar voluntari ? Şi cum se face că cei doi, candidaţi importanţi pentru primaria capitalei, au făcut aceeaşi greşeală ? (au apelat la aceeaşi persoană sau agentie ?) 🙂
Pe lângă acest infografic interesant şi care merită câteva minute bune, pentru a fi studiat puţin mai temeinic, am mai găsit şi o trimitere spre o iniţiativă interesantă despre Neutralitatea Internetului. Eu am semnat petiția și vă invit și pe voi să faceţi la fel, pentru ca „toti biţii sînt creaţi egali”.





Treaba este ca probabil au tineri din partid care nu au de-a face cu online-ul si cred ca pot fenta oamenii la nesfarsit. Mai greu cu online-ul 😀
INTERESANTA IDEEA
edit by admin – incearca sa nu mai scrii cu majuscule.
cu online sau fara suntem fentati oricum:|
Hmm greu cu netul pentru astia mau „ruginiti” din alesii nostri! Ce sa facem,asta e!
Sa nu-i mai trimitem in partlament ?
Astia cred ca pot fraierii pe siteurile de socializare si ca pot vinde gogosi pe facebook :)) dar ei nici nu stiu sa foloseasca internetul si cei care stiu se uita la filme porno in sedinte (a fost un caz acum cativa ani! ).