„Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?”

„Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?” este o cartea publicată de Cristian China-Birta. Dacă nu știți cine e autorul poate că această carte nici nu o să vă intereseze, dar daca ați auzit măcar odată de el, sau l-ați văzut pe la vreo televiziune vorbind despre blogging, social media, „influencereală” sau campanii de promovare online și vă interesează cât de cât domeniul digital marketingului,  atunci poate că semnalarea apariției acestei cărți este benefică.

Cristian China-Birta (aka Chinezu pentru cei mai vechi prin blogosfera românească) este, dupa cum se descrie cateodata chiar el, „un blogger bătrân și pe alocuri simpatic” care e cam de mult timp prin online și a știut să se reinventeze și să fie în pas cu vremurile.

Cândva pe la începuturile acestui blog am avut „impertinența sau naivitatea” de a le scrie și pune câteva întrebări celor mai tari 20 bloggeri români de la acea vreme (după un clasament subiectiv, propriu și personal). 15 au răspuns – aici se includ și cei doi care m-au înjurat pentru că i-am deranjat :), iar 5 au ignorat întrebările mele .  Unul dintre primii care mi-a răspuns cu informatii ample și de bun simț a fost Chinezu … asta se întâmpla prin 2011 și de atunci îl tot citesc și urmăresc.

După vreo doi ani, într-o scurtă vizită prin București am reusit să schimb un like virtual pe o strângere de mână – pe atunci nu știam de „distanțare socială” 🙂 – sau altfel spus l-am vizitat pe Cristian China-Birta în „laboratorul” în care punea la cale nașterea agenției care acum se numeste Kooperativa 2.0    

Despre autor: Fondator si asociat al agentiei de comunicare integrata K0operativa 2.0. Trainer cu peste 300 de workshopuri pe teme de marketing digital sustinute. Speaker si moderator la peste 300 de evenimente de business. Blogger din 2007 cu peste 13000 de articole scrise.

Dar destul despre mine și despre Cristian China-Birta, autorul cărții „Ce ne facem dom’le cu influencerii ăștia?”. Cartea a fost publicată la editura Hyperliteratura și o puteți găsi online la carturaresti

Cartea este destinată oamenilor de afaceri, antreprenorilor, brand managerilor sau tuturor celor din zona de marketing, care vor să înțeleagă cât mai bine cum pot să folosească aceste resurse digitale numite influenceri pentru a obține beneficii pentru brandul sau afacerea lor.

Cartea conține întregul traseu pe care să îl faci atunci când decizi să faci o campanie cu influenceri. Începând cu întrebarea fundamentală dacă merită sau nu să faci acea campanie, trecând prin cum alegi influencerii, ce le ceri, cum îi plătești și cum analizezi rezultatele campaniei. Este, de aceea, o resursă fundamentală pentru oricine dorește să investească bugete în influencer marketing.

Fie că ești expert sau angajat în domeniu, antreprenor, freelancer sau pur și simplu ești curios de puterea pe care o au influencerii astăzi, această carte îți va răspunde la o sumedenie de întrebări, pornind de la cele mai simple și până la cele cu adevărat grele.

 

Latest Comments

  1. Cristiana 8 aprilie 2021
  2. Ioana 27 mai 2021
  3. Bogdan 2 iunie 2021

Leave a Reply

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.